poniedziałek, 7 października 2013

41.

-To wszystko, czy jeszcze coś?
-Nie, nie. To już wszystko. Mary, jesteś wielka. Nie mam pojęcia jak ci mam dziękować.
-Oh, James, nie dziękuj. Tylko proszę, nie gniewaj się na nich. Na nią. Musiałbyś ją widzieć w środę, kiedy odkryła, że zamiast swojego kufra, otwiera kufer Petera. No i podejrzewam, że niezłym szokiem musiał być widok ciebie i Blacka ubranych w jej ciuchy, strzelających biustonoszami załadowanymi jej koszulami przez okno. Jesteście kwita. I wybacz, jeśli nazbyt wtrącam się w sprawy między wami, ale...
-W porządku. Już mi przeszło. Właściwie to zachowałem się trochę jak hipokryta. 
-Tak, trochę. Wiesz, ja już pójdę. -oddaliła się w kierunku drzwi, gdy chwyciła za klamkę ostatni raz się do niego odwróciła i dodała. -Nie gniewaj się na nich, nie warto. Poza tym, to było nawet dość zabawne. Na swój płytki sposób, ale było. 
-Dzięki jeszcze raz, Mary. Jesteś wspaniałą czarownicą. -uśmiechnął się do niej delikatnie.
-Dobranoc, James.
Zamknęła za sobą drzwi i pomknęła schodami w dół, do Pokoju Wspólnego, a następnie wbiegła na schody po drugiej stronie pomieszczenia, prowadzące do dormitoriów dziewcząt.
Na schodach szturchnął ją czarnowłosy chłopiec, który mknął z zawrotną prędkością. Za nim podążali dwaj chłopcy wciąż chichocząc.
-Hej, Remusie, co się stało? 
-Oh, Mary. -wyszczerzył się Remus. -Idź i lepiej zobacz w jakim stanie znajduje się teraz Lucy. Żałuj, że tego nie widziałaś.
-Dzięki. -przemierzyła szybko ten krótki dystans między pokojem. Wzięła głęboki wdech. Nie wiedziała na co powinna się szykować. W jakim stanie może znajdować się teraz Lucy? O co chodziło? Skoro Black biegł jak poparzony, to Lucy chyba wygląda jeszcze gorzej. Co tam się stało?
Chwyciła klamkę, popchnęła drzwi i ujrzała coś, czego kompletnie się nie spodziewała.

14 komentarzy:

  1. o boże , nie kochacie nas , co tak krótko ?! co ona tak zobaczyła ? ACCIO następny rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu takie krótkie
    Akurat teraz musieliście przerwać ? :-C

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boziuuuu Accio następny rozdział to jest BOSKIE :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wyobrażam sobie Lucy haha xD
    Pewnie leży ze śmiechu xD Tak jak ja na myśl o Syriuszu
    Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  5. ACCIO ACCIO następny rozdział proszę <3 ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie kara Łapy? :D
    Nie moge sie tego doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu mie było tego co tam sie działo u dziewczyn w dormitorium
    Tylko bluzki Jamesa ;D i te cudowne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg, naprawdę nie sądziłam że uda mi się tak bardzo wciągnąć w coś takiego. Jak zawsze czekam z niecierpliwością na następny i pozdrawiam. Jest super. Po prostu uwielbiam to czytać, nic nie poradzę. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog czadowy!!! Ale mam tylko jedno pytanko.... CZEMU TAK KRÓTKO!!!!!!! Urwijcie się z lekcji i napiszcie kolejny rozdział, bo ja zaraz oszaleje z ciekawości!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze bd jak Syriusz bd biegał na przerwie obiadowej :3
    Nie no Lucy rozwala mnie na każdym kroku <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. CO TAK KRÓTKO??? Wstawiajcie szybko następny rozdział... ;( proszę proszę proszę ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sobie czytam co jakiś czas i początek oklepany, ładny okej. Czytam dalej,dalej. Zajebiste tylko, krótkie rozdziały ;)
    Zresztą jeśli krótkie to częstsze, prawda? Czekam na dalszy ciąg czyli tak jak wszyscy ACCIO < 3

    Wyłącz weryfikacje obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz jest 20 likow dodawac mi tu nowy rozdzial :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju świetne!Ah ten Syriusz <3 Ciekawe czemu tak uciekał....Wstawiajcie nowy rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic